Roršah test je projektivna tehnika čija je namena ispitivanje strukture i dinamike ličnosti ispitanika. Test se sastoji od 10 karata sa simetričnim mrljama od mastila. Ispitanikove percepcije slika se beleže i kasnije analiziraju.
Hogrefe group je izdavač poznatih Roršahovih karti sa mrljama od mastila još od davnih 1920-ih. Kada su prvi put objavljene Herman Roršah, tvorac i dizajner karata, je sa izdavačem Huberom razvio poseban proces štampanja, kako bi se precizne boje i senke koje je tvorac zamislio, i postigle štampom. Do dana današnjeg, svaki reprint karata zahteva ogromnu pažnju i tehničko znanje. Kao što je korisnicima Roršahovog testa sa dugogodišnjim iskustvom poznato, preciznost boja i senki na mrljama od mastila i njihova konzistentnost i konstantnost tokom dugog niza godina, su glavne karakteristike ovog testa koje su potpuno esencijalne i za validnost rezultata koji se trenutno dobijaju kao i za dugoročnu naučnu pouzdanost i reputaciju testa. Stroga kontrola kvaliteta štampe omogućava da karte proizvedene danas imaju potpuno isti kvalitet i izgled kao one čiju je štampu nadgledao sam Herman Roršah. Stoga, originalne Roršahove test karte proizvedene od strane Hogrefe group su jedine odobrene od strane Međunarodnog udruženja Roršah i projektivnih tehnika, za upotrebu u dijagnostici Roršah testom.
Od sada se u redovnoj ponudi Centra za primenjenu psihologiju nalazi originalno švajcarsko izdanje test karata. Cena kompleta od 10 test karata iznosi 14.900,00 rsd.