1.TRENING ZA RAD SA LJUDIMA ZA NEPOSREDNE RUKOVODIOCE LINIJSKE MENADŽERE, POSLOVOĐE …
|
- Obučenost neposrednih rukovodilaca za: realizaciju menadžerske i liderske uloge
rešavanje svakodnevnih problema u radu sa ljudima.
|
2. TRENING ZA LINIJSKE MENADŽERE
– kako razviti samostalnost saradnika– kako ostvariti jači uticaj na druge ljude– kako delegirati poslove i upravljati svojim vremenom… – podučavanje, savetovanje, mentorstvo
|
- Osposobljenost linijskih menadžera za samoprocenu menadžerskih kvaliteta,
- Unapređenje nivoa efektivnosti i efikasnosti u rukovođenju.
|
3. VEŠTINE KOMUNICIRANJA U RADNOJ ORGANIZACIJI
|
- Osposobljenost učesnika za uvid u sopstveni nivo veština komuniciranja
- Unapređenje veština komuniciranja učesnika
|
4. KAKO REŠAVATI I UPRAVLJATI KONFLIKTIMA U ORGANIZACIJI
|
- Osposobljenost učesnika za praktičan pristup rešavanju konflikata
|
4.1 TRENING ASERTIVNE KOMUNIKACIJE
|
- Osposobljenost za komunikaciju kojom štitimo svoje interese i potrebe, a da pri tom ne povredimo druge, da ostanemo u dobrim ili razvijemo još bolje odnose
|
4.2 KOMUNIKACIJE SA STRANKAMA, RAD SA TEŠKIM STRANKAMA I KLIJENTIMA …
|
- Osposobljenost ciljnih grupa zaposlenih u oblasti usluga da komuniciraju sa strankama, da uvažavaju njihove potrebe, a da se, pri tom, lično emotivno ne iscrpljuju.
|
5. VEŠTINE MOTIVISANJA U ORGANIZACIJI
|
- Osposobljenost rukovodilaca da prepoznaju svoje jake strane u motivisanju zaposlenih
- Unapređenje pristupa i instrumenata motivisanja.
|
6. PREZENTACIONE VEŠTINE
|
- Unapređenje prezentacionih veština rukovodilaca
- Obučenost rukovodilaca da uspešno predstave
- ideje, projekte, probleme…
|
7. PRODAJNE VEŠTINE
|
- Unapređenje prodajnih veština ciljne grupe. O važnosti prodajnih veština ne treba posebno govoriti. Danas je najvažnije umeti prodati proizvod, uslugu… da bi se ostvario poslovni uspeh.
|
8. REŠAVANJE PROBLEMA
|
- Obuka rukovodilaca za pristup i ovladavanje alatima za rešavanje svakodnevnih problema – realizaciju same suštine svoje uloge…
|
9. UPRAVLJANJE STRESOM
|
- Obuka ciljnih grupa da deluju preventivno, preduprede stres i izlaze na kraj sa stresom kao svakodnevnim pratiocem događaja na radu i u životu.
|
10. TIMSKI RAD – trening za rad u timu
|
- Obuka ciljnih grupa za prepoznavanje stvarnih potreba za timskim radom i kreiranje uslova za timski rad.
- Unapređenje veština za rad u timu.
|